الصفحات

الأحد، 18 أبريل 2010

ايه رأيكم


هناك 23 تعليقًا:

  1. فضفضة...
    إزيك وحشتينا .. إيه ياستى الرسومات الجميلة دى حاتفتحى بلاتوه وفيها بورتريهات رائعة كده والله لو كان رسمك بجد لقلت خسارة تضيعى وقتك بالمدونات معانا , أما إذا كان عرض بس فمافيش مانع تتواضعى وتشاركينا أحلامناالمسروقة مننا شكرا لكى
    وماتغيبيش عننا تانى شكرا لكى ودومتى

    ردحذف
  2. فاروق ابن النيل
    استاذى اشكرك لتعليقك على لوحتى وهى لوحة خشبيه مصممه بخامة القشره الملونه وانا فعلا منفذاها وهى التى منعتنى من دخول النت فتره ولكن ساتابع حضرتك باذن الله وساترك تعليقاتى
    تحياتى

    ردحذف
  3. ماشاء الله جميلة اوي يا فضفضة يا قلبي
    فعلا رسمة جميلة و فيها ابداع و الله جميل
    ربنا يوفقك يا رب و فعلا صورة جميلة

    تبيعيها ؟؟؟!!!!!
    ههههههههههههههههههه
    لو فكرتي انا هشتري

    وحشتيني بجد

    خالص حبي و تقديري

    ردحذف
  4. فكرتها حلوة قوى وجميلة ما شاء الله بس لون الدف اللى فى ايديك الراجل قريب قوى من لون الخلفية

    ردحذف
  5. جميلة اوى اوى

    تسلم ايديكى يا فنانة

    ردحذف
  6. اختى مهمومه
    متشكره على كلماتك الرقيقه واعجابك بلوحتى
    واتمنى انا اهديها لكى ولكن هى دخلت معرض سنوى
    يقام كل عام ولكن انا اصنع لاجل عيونك لوحة مثلها انتى تأمرى يا قمر
    هزورك وهترك تعليقاتى على كل مافاتنى فى مدونتك
    انتظرينى

    ردحذف
  7. ابن الخطاب
    متشكره على كلماتك
    وعندك حق لون الدف قريب جدا من لون الخلفيه وكان مفروض يكون فى اختلاف بينهم علشان تظهر الرسمة وتنطق اكتر اشكرك على متابعتك
    نورتنى

    ردحذف
  8. ms venus
    متشكره جداااااااا
    دى حاجه بسيطه على ادى يعنى
    نورتينى وشرفتينى

    ردحذف
  9. انا باحترم كل المبدعين
    ولى اصدقاء فنانين تشكيليين
    وديما الاقى لهم رؤية خاصة وتفسيرات
    وتحليلات لرسومهم ...
    منها ما افهمه ومنها لا يتضح لى
    ما يقولون من معنى
    على كل حال احييك واتمنى لك التوفيق
    وما دمت تمتلكى الاستعداد والموهبة
    فالمثابرة والاهتمام سر النجاح

    تحياتى

    ردحذف
  10. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

    جميله بجد تسلم ايدك ربنا يبارك فيكي ويحافظلك ع موهبتك

    ردحذف
  11. دي من صنعك ؟؟
    جميلة جدا والله

    ردحذف
  12. لوحة جميلة
    تمنياتى لكى بالتوفيق

    ردحذف
  13. sal
    متشكره جدا على تشجيعك
    وعلى اهتمامك بمتابعتى
    نورتنى

    ردحذف
  14. القمر الباكى
    متشكره جدا ياحبيبتى
    ربنا يخليكى ويبارك فيكى
    نورتينى

    ردحذف
  15. sharm
    اه والله من صنعى والحمدلله انها نالت اعجابك واعجاب ناس اخرين

    تحياتى

    ردحذف
  16. asbany
    متشكره جداااا ربنا يخليك
    نورتنى

    ردحذف
  17. هو دى برضة مدونة شوية فضفضة ؟؟؟؟ ولا انا غلطت :)
    عموما انا بحب الفن الشعبى وكان نفسى اكون موهوبة :)
    بس هو المدونة اتغيرت ولا انا غلطت فى العنوان :)

    ردحذف
  18. kontiki
    اهلا بيكى
    دى مدونة فضفضه مش شوية فضفضه
    فى ناس كتير اتلغبطوا زيك واعتقدو انها مدونه اخرى
    ولكن انتى الان فى مدونه جديده تماما ودى اول زياره لكى فيها وشرفتينى ونورتينى واتمنى تكرار الزياره ومتابعتى
    وبالنسبه للوحه هى فعلا فن شعبى وانا برضوا بفضله جدا عن باقى الفنون ومعظم اعمالى بختار تصميماتها من الفن الشعبى وعلى فكره اللوحه سهله جداااا ولو تحبى اعلمك ازاى صممتها انا تحت امرك
    تحياتى وتقديرى

    ردحذف
  19. مشاءالله انتى اللى رسماها
    بصى برغم انى مش بفهم فى اللوحات والرسم بس عجبتنى اوى
    تحياتى

    ردحذف
  20. الشوكه الناعمه
    ايوه انا ال مصمماها
    ليست مرسومه بالالوان هى لوحة خشبيه هشرحها لكم لان الكل معتقد انها مرسومه
    متشكره على كلماتك واعجبابك بلوحتى البسيطه
    نورتينى واتمنى التواصل الدائم

    ردحذف
  21. اااااااالله
    انا كمان كنت فكراها لوحه مرسومة
    بس ممكن تشرحيلى ازاى هى لوحة خشبية

    حلوة بجد

    ردحذف
  22. سهر
    شرحتها ويارب تعجبك متشكره جدا لزوقك

    ردحذف
  23. صور مشبات, صورمشبات, مشبات, ديكورات مشبات, مشبات حجر صورمشبات حجر صور مشبات جديده

    http://abjdhoaz433.blogspot.com/

    ردحذف

عبر برحتك