حدث خطأ في هذه الأداة

الصفحات

الأربعاء، 31 مارس، 2010

فوائد الزوجه النكديه

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ


فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:

تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل



تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم

تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هربان عند أمه

تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل

وأخيراً "

تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة"

هناك 8 تعليقات:

  1. الزوجة كلها فوائد
    سواء كانت نكدية او كانت سعدية
    دى كلها بركة

    ردحذف
  2. السلام عليكم
    عايزين الفوائد دي بس من غير نكد وكره وطفشان لكن مفيش رجاله حلويين كده من غير حاجه

    ردحذف
  3. جعلك الله زوجة صالحة

    ورزقك الزوج الذي يهوي النكد


    ههههه


    تقبلي مروري الاول

    السلام عليكم

    ردحذف
  4. بجد فوائد عظيمة

    بس مش عايز منها بقى ههههه

    ربنا يوفقك ويكرمك

    مع خالص تحياتى

    ردحذف
  5. sal
    يعنى انت موافق على نكديه زى سعديه ههههههه وحابب فوائدها اى كانت ربنا يفتح نفسك دايمااااااااا
    نورتنى

    ردحذف
  6. القمر الباكى
    عندك حق مفيش رجاله حلوه كده من غير النكد بس نكد خفيف لحسن يطفشوااااااااااهههههههه
    نورتينى ياغاليه

    ردحذف
  7. احمد الصعيدى
    انا من غير شكر فى نفسى زوجه صالحه والزوج موجود ولا يهوى النكد
    اوعا انت تكون ال بتهوى النكد ههههه
    نورتنى يا استاذ احمد

    ردحذف
  8. تامر نبيل
    ربنا مايوعدك بزوجه نكديه ولا تاخد الفوايد دى
    ولا يوقعك فى الزوجه النكديه
    ربنا يكرمك ويسعدك
    نورتنى

    ردحذف

عبر برحتك